Medlemskap

Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?

På Min side eller i appen kan du kun se bookinger som er blitt gjort mens du har vært innlogget på hjemmesiden eller i appen. Bookinger som er blitt gjort mens du var utlogget, per telefon eller andre bookingtjenester registreres ikke på din profil.


Det kan også være fordi akkurat dette hotellet ikke er mulig å se blant dine bookinger. Noen hotell har systemer som ikke er kompatible med bookingoversikten, derfor synes den ikke. Vi jobber med å løse dette. Her finner du en liste over hvilke hotell dette gjelder.


Men ikke vær redd, så lenge du har fått en bookingbekreftelse så har du en booking.

Lignende spørsmål

Hvordan avbestiller jeg på hjemmesiden?

Jeg savner Spenn etter et opphold

Hvordan endrer jeg en hotellbooking?

Jeg har ikke mottatt bookingbekreftelsen min. Hva skal jeg gjøre?

Kan jeg booke hotellrom med Spenn?

Er det nye fordeler og muligheter med opptjening og bruk av Spenn?

Hva telles som en kvalifiserende natt?

Kan jeg konvertere bonuspoengene mine til Spenn?

Tjener jeg Spenn og kvalifiserende netter med Strawberry Mastercard?

Hvor lenge er mine opptjente Spenn gyldige?

Hvem drifter Spenn?

Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?

Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?

Hvorfor Spenn?

Hva er fordelen med å bruke Spenn-appen?

Kan jeg fortsette å tjene bonuspoeng etter at jeg registrerer meg for Spenn?

Kan jeg tjene bonuspoeng hos Strawberry etter 19. november 2024?

Hva skjer med mine bonuspoeng?

Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?

Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?

Hva koster Monday Breakfast?

Hva er Monday Breakfast?

Hva er Spenn og hva betyr det for meg som medlem?

Bor barn gratis på hotell?

Kan jeg booke rom for andre med Member Price?

Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?

Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene eller Spenn går ut?

Hvordan fungerer restaurantkupongene?

Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?

Hvor mange Spenn får jeg per hotellnatt?

Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?

Jeg skal delta på et kurs/en konferanse og har fått en bookingkode, men jeg får ikke til å booke på deres hjemmeside. Hva gjør jeg galt?

Får jeg Spenn hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?

Hvilke avbookingsregler gjelder?

Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?

Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?

Hva ska jeg gjøre om jeg mangler ekstra Spenn fra en kampanje med f.eks. doble eller triple Spenn eller Mastercard.

Får jeg Spenn i hotellrestauranten?

Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?

Kan partneren min og jeg dele medlemskap?

Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?

Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?

Hvordan dra nytte av Frys medlemsnivå og Gi bort Gold-status?

Hvordan vil endringene påvirke mitt medlemsnivå 19. november 2024?

Hva skjer med mine oppsparte Lifetime-poeng og min Lifetime-status?

Hva er en medlemsperiode, og hvor lenge varer den?

Må jeg ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?

Hvordan oppnår jeg et høyere medlemsnivå?

Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?

Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?

Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?

Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?

Hva er Red Carpet?

Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?

Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?

Hvordan booker jeg Be My Guest?

Hva er Be My Guest?

Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?

chat

Haster det?

Ring oss på: +47 22 334 200

Mandag - fredag

08:00 - 20:00

Lørdag

09:00 - 17:00

Søndag og helligdager

Stengt


Kontakt oss