Medlemskap

Hva ska jeg gjøre om jeg mangler ekstra Spenn fra en kampanje med f.eks. doble eller triple Spenn eller Mastercard.

Kontroller først at følgende vilkår er oppfylt:


  • Har det gått 24 timer etter at de ordinære poengene eller Spenn kom inn på din profil på Mine sider?
  • Fulgte du vilkårene på tilbudet da du booket?

For noen tilbud registreres Spenn kun én gang i måneden eller på en spesifikk dato, men det vanligste er at ekstra Spenn kommer etter at du har sjekket ut. Dette opplyses om på tilbudssiden.


Om alle vilkår er oppfylt, men dine Spenn ennå ikke har blitt registrert på medlemsprofilen din, kontakt kundeservice.

Lignende spørsmål

Jeg savner Spenn etter et opphold

Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?

Kan jeg booke hotellrom med Spenn?

Hva er Spenn Sammen?

Er det nye fordeler og muligheter med opptjening og bruk av Spenn?

Hva telles som en kvalifiserende natt?

Kan jeg konvertere bonuspoengene mine til Spenn?

Tjener jeg Spenn og kvalifiserende netter med Strawberry Mastercard?

Hvor lenge er mine opptjente Spenn gyldige?

Hvorfor Spenn?

Hva skjer med mine bonuspoeng?

Hvem drifter Spenn?

Kan jeg tjene bonuspoeng hos Strawberry etter 19. november 2024?

Hva er fordelen med å bruke Spenn-appen?

Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?

Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?

Kan jeg fortsette å tjene bonuspoeng etter at jeg registrerer meg for Spenn?

Hva er Monday Breakfast?

Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?

Hvilken valuta

Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?

Hvordan fungerer restaurantkupongene?

Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?

Hvor finner jeg informasjon om Strawberry Mastercard?

Hvordan søker jeg om et Strawberry Mastercard?

Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene eller Spenn går ut?

Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?

Jeg fikk en e-post med et rabatttilbud. Hvordan booker jeg dette?

Hvor finner jeg informasjon om Strawberry Mastercard?

Hvordan booker jeg Be My Guest?

Kan jeg booke rom for andre med Member Price?

Hva er en medlemsperiode, og hvor lenge varer den?

Hvordan søker jeg om et Strawberry Mastercard?

Fordeler med Strawberry Mastercard

Hvordan dra nytte av Frys medlemsnivå og Gi bort Gold-status?

Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?

Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?

Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?

Får jeg Spenn hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?

Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?

Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?

Får jeg Spenn i hotellrestauranten?

Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?

Kan partneren min og jeg dele medlemskap?

Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?

Tjener jeg som booker Be My Guest Spenn?

Hvordan dra nytte av Frys medlemsnivå og Gi bort Gold-status?

Hva er Superdeal?

Hva skjer med mine oppsparte Lifetime-poeng og min Lifetime-status?

Hva er en medlemsperiode, og hvor lenge varer den?

Må jeg ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?

Betalingsforsikring

Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?

Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?

Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?

Sperre og bestille nytt kort

Betalingsforsikring

Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?

Hva koster Monday Breakfast?

Forsikring

Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?

Kontakt oss

Du er alltid velkommen til å kontakte oss direkte.

Mandag - fredag:

08:00 - 20:00

Lørdag:

09:00 - 17:00

Søndag og helligdager:

Stengt

Flere kontaktalternativer