MedlemskapMine bookingerKundeservice

Kan jeg få kvittering for et tidligere opphold?

Du bør automatisk få kvittering etter oppholdet. Hvis du ikke har fått det kan du hente kvitteringen ved å gå til "Tidligere" bookinger i appen. Velg "Få kvittering", så sender vi den til ønsket e-postadressen. Vær oppmerksom på at du kan be om kvittering tidligst 24 timer etter oppholdet, og senest et år etter ved de fleste hoteller. Noen hoteller kan ha kortere periode for lagring av kvitteringer på grunn av systemendringer.

Haster det?

Ring oss på: +47 22 334 200

Åpningstider i påsken:

Torsdag

Stengt

Fredag

Stengt

Lørdag

09:00-14:00

Søndag

Stengt

Mandag

Stengt

Ordinære åpningstider:

Mandag - fredag

08:00 - 20:00

Lørdag

09:00 - 17:00

Søndag og helligdager

Stengt


Kontakt oss