!--island-Breadcrumbs:11-->
Får jeg bonuspoeng hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Å booke et opphold uten å bo på hotellet (uten å avbestille) kaller vi i bransjen for en no-show. Det får man ikke bonuspoeng for, selv om oppholdet er forhåndsbetalt. Du må altså sjekke inn og sove i rommet for å få bonuspoeng for oppholdet.
Lignende spørsmål
Hvordan booker jeg hotellrom med bonuspoeng?
Jeg savner bonuspoeng etter et opphold
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Hvilke vilkår gjelder for appen?
Prøver du å booke en bonusnatt?
Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?
Innebærer navnebyttet fra Nordic Choice Hotels til Strawberry noe for meg som medlem?
Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkupongene?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoeng på Monday Breakfast?
Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Hvilke vilkår gjelder for digitale gavekort?
Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?
Hvilke vilkår gjelder for meg som bruker nettsiden og/eller appen?
Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?
Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?
Hva er Be My Guest?
Hva er Red Carpet?
Får jeg bonuspoeng i hotellrestauranten?
Hvor mange bonuspoeng får jeg per overnatting?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?
Er det aldersgrense for å bo på hotell?
Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?
Hvilke avbookingsregler gjelder?
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?
Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hva er Monday Breakfast?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hvordan følger dere GDPR, og hvor kan jeg lese om hvordan dere håndterer mine personopplysninger?
Hva er Spenn og hva betyr det for meg som medlem?
Hva koster Monday Breakfast?
Må jeg booke bord?
Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?
Jeg mangler ekstra poeng etter en poengkampanje (f.eks. doble eller triple bonuspoeng) eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?
Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?
Kan jeg booke rom for andre med Member Price?
Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Haster det?
Ring oss på: +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdager
Stengt
Kontakt oss