Innebærer navnebyttet fra Nordic Choice Hotels til Strawberry noe for meg som medlem?
Ja! Medlemskapet ditt blir nemlig enda bedre enn tidligere. Men for å rydde unna alle bekymringer; du trenger ikke foreta deg noe som helst for å fortsette å være medlem. Du går automatisk over fra medlemskap i Nordic Choice Club til å bli medlem i Strawberry. Ingenting skjer med bonuspoengene dine, de blir værende akkurat der de er. Du beholder selvfølgelig også medlemsnivået ditt. Fordelene dine vil heller ikke forsvinne - de blir derimot enda flere. Jepp, det stemmer, med navnebytte følger flere fordeler, så det er bare å følge med på nettsiden vår for å se alt Strawberry har å by på til deg som medlem. Kos deg!
Lignende spørsmål
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoeng på Monday Breakfast?
Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?
Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?
Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?
Hva er Be My Guest?
Hva er Red Carpet?
Får jeg bonuspoeng i hotellrestauranten?
Hvor mange bonuspoeng får jeg per overnatting?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?
Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?
Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hva er Monday Breakfast?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hva er Spenn og hva betyr det for meg som medlem?
Hva koster Monday Breakfast?
Må jeg booke bord?
Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?
Får jeg bonuspoeng hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Jeg mangler ekstra poeng etter en poengkampanje (f.eks. doble eller triple bonuspoeng) eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?
Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?
Kan jeg booke rom for andre med Member Price?
Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkupongene?
Haster det?
Ring oss på: +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdager
Stengt
Kontakt oss