!--island-Breadcrumbs:11-->
Jeg mangler ekstra poeng etter en poengkampanje (f.eks. doble eller triple bonuspoeng) eller Mastercard. Hvorfor?
Kontroller først at følgende vilkår er oppfylt:
- Har det gått 24 timer etter at de ordinære poengene kom inn på din profil på Min side?
- Fulgte du vilkårene på tilbudet da du booket?
For noen tilbud registreres poengene kun én gang i måneden eller på en spesifikk dato, men det vanligste er at de ekstra poengene kommer etter at du har sjekket ut. Dette opplyses om på tilbudssiden.
Om alle vilkår er oppfylt, men dine poeng ennå ikke har blitt registrert på medlemsprofilen din, kontakt kundeservice.
Lignende spørsmål
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Innebærer navnebyttet fra Nordic Choice Hotels til Strawberry noe for meg som medlem?
Kan jeg fortsette å tjene bonuspoeng etter at jeg registrerer meg for Spenn?
Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg fortsette å opptjene bonuspoeng etter 19. november?
Hva er fordelene med å bruke Spenn fremfor tradisjonelle poeng?
Hvorfor Spenn?
Hva skjer med mine bonuspoeng?
Hvem drifter Spenn?
Hva vil fordelene være med å bruke Spenn-appen?
Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?
Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?
Prisliste
Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?
Hva er Be My Guest?
Hvordan søker jeg om et Strawberry Mastercard?
Ha kontroll i mobilen
Hva er Spenn og hva betyr det for meg som medlem?
Hva er Red Carpet?
Får jeg bonuspoeng i hotellrestauranten?
Hvor mange bonuspoeng får jeg per overnatting?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?
Fordeler med Strawberry Mastercard
Sperre og bestille nytt kort
Jeg fikk en e-post med et rabatttilbud. Hvordan booker jeg dette?
Kontakt
Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?
Behandling av personopplysninger
Hvor finner jeg informasjon om Strawberry Mastercard?
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?
Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Forsikring
Hva er Monday Breakfast?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hva koster Monday Breakfast?
Må jeg booke bord?
Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?
Får jeg bonuspoeng hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?
Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?
Betalingsforsikring
Øke kredittrammen
Kan jeg booke rom for andre med Member Price?
Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?
Rente ved delbetaling
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkupongene?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoeng på Monday Breakfast?
Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Hvilken valuta
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Haster det?
Ring oss på: +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdager
Stengt
Kontakt oss