Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
De fleste ser oss som et hotellselskap, men vi tilbyr opplevelser for alle - alt fra små opplevelser som krydrer hverdagen til “once in a lifetime”-opplevelser. Navnet Strawberry symboliserer vår grunnlegger, Petter Stordalen, sin forretningsfilosofi om å aldri slå seg til ro, om å kjempe for forandring og å alltid utvikle seg. Vekst har alltid ligget i selskapets DNA, og for å kunne fortsette den fantastiske veksten vi har hatt de siste årene, må vi utvikle og utfordre oss selv. I den sammenheng er Strawberry et navn som skiller seg ut - noe som er perfekt for en rebell med et varmt bankende hjerte. Hvem er den rebellen? Jo det er, og har alltid vært, oss!
Lignende spørsmål
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Innebærer navnebyttet fra Nordic Choice Hotels til Strawberry noe for meg som medlem?
Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoeng på Monday Breakfast?
Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene går ut?
Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?
Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?
Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?
Hva er Be My Guest?
Hva er Spenn og hva betyr det for meg som medlem?
Hva er Red Carpet?
Får jeg bonuspoeng i hotellrestauranten?
Hvor mange bonuspoeng får jeg per overnatting?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?
Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?
Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hva er Monday Breakfast?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hva koster Monday Breakfast?
Må jeg booke bord?
Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?
Får jeg bonuspoeng hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Jeg mangler ekstra poeng etter en poengkampanje (f.eks. doble eller triple bonuspoeng) eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?
Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?
Kan jeg booke rom for andre med Member Price?
Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkupongene?
Haster det?
Ring oss på: +47 22 334 200
Lørdag 28. september holder vi stengt hele dagen.
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdager
Stengt
Kontakt oss