Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Grand, Kongsberg Kongsberg ,  Norge

Se alle hotell i Kongsberg, Norge

Quality Hotel™ Grand, Kongsberg

Kongsberg,  Norge

Quality Hotel Grand er et fullservice konferansehotell beliggende sentralt i Kongsberg. Med kort avstand til byens varierte kulturtilbud. Hotellet har også egen restaurant og bar.

Quality Hotel™ Grand, Kongsberg 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Sustainability rating
8,4
av 10
Sustainability rating

Dette er vår egen bærekraftsvurdering som gir en indikasjon på hvordan hvert hotell presterer innen flere ulike bærekraftsområder. Vurderingen er basert på et snitt fra de siste 7 dagene.

8,4
av 10
Vurdering av Quality Hotel™ Grand, Kongsberg

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Utvalg av målene til Strawberry
Klimanøytralitet innen 2030

Målet vårt er å bli klimanøytrale i vår egen virksomhet innen 2030, og samtidig halvere utslippene i våre leverandørkjeder.

Mindre matsvinn innen 2030

Vi jobber hardt og aktivt for å redusere matsvinnet i vår virksomhet med 50 % innen 2030.

Vurdering fra TripAdvisor

4
587 vurderinger
4
Rom
4
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4,5
Service
4

Utgangspunkt fornøyd, men..

26. mai 2024, Oslo, Norge, krrispa

I utgangspunktet fornøyd, men: det var endel støy på natten pga utested rett utenfor vinduet, anbefaler å heller ha vinduet mot bakgården. Det lå snackspapir fra en tidligere gjest på gulvet inntil l…

I utgangspunktet fornøyd, men: det var endel støy på natten pga utested rett utenfor vinduet, anbefaler å heller ha vinduet mot bakgården. Det lå snackspapir fra en tidligere gjest på gulvet inntil lista når vi kom inn på rommet (så det først dagen etter, så vi bare kasta det), batteriet på fjernkontrollen var dødt (vi bytta side, da funket det, og sa fra da vi dro). Det var ikke noen form for aircondition så ble svært varmt og fikk dessverre lite med søvn på grunn av det. Balsamen var tom (det glemte vi å si fra om). Ett lite minus at hoteller har startet med utsjekk kl 11,men det er kanskje en ny bransjestandard. Og i restauranten så tok de betalt for vann fra springen og "garnityr" (som jeg tror var til drinken vi kjøpte, men den lille lime-biten det eventuelt skulle vært kunne de ha spart seg fra å feste på). Servicen på de i restauranten var ok, men preget av at det virket som de var ganske ferske. Men det som er pluss! Digge senger, digg pute, god dusj sånn utenom det med balsam, maten synes vi var veldig god (hadde laks og biff), frokosten var bra, de har en liten shuffleboard i resepsjonen, veldig bra service i resepsjon! Også god lokasjon.

Svar fra eier

2. juni 2024

Hei. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss så konstruktive og fine tilbakemeldinger, det setter vi stor pris på. Beklager virkelig at rommet ikke var skikkelig rengjort og det manglet litt. Gi gjerne beskjed til resepsjonen så fort som mulig hvis rommet ikke er tilstrekkelig rengjort eller hvis det blir litt i varmeste laget, så prøver vi selvfølgelig vårt beste for å få ordnet opp i dette. Vi skal selvfølgelig ikke ta betalt for vann fra springen, dette er allerede tatt videre til vår restaurantsjef. I henhold til Garnityr, vi tar ikke ekstra betalt for dette, det er kassesystemet som vil ha det slik, så alkohol og mineralvann/blandevann blir på riktig avdelinger. Håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake hit til oss :) Med vennlig hilsen Ida Service Manager, Quality Hotel Grand Kongsberg

Les mere
3

Kurs

24. april 2024, Tønsberg kommune, Norge, Karen Marie A

2 dagers kurs. Konferansesalen var iskald. Hotell rommet og badegulvet var iskaldt. Spurte om oppvarming og fikk beskjed det skulle ordnes. Det skjedde ikke mens jeg var der. Frokosten var bra. Lunch…

2 dagers kurs. Konferansesalen var iskald. Hotell rommet og badegulvet var iskaldt. Spurte om oppvarming og fikk beskjed det skulle ordnes. Det skjedde ikke mens jeg var der. Frokosten var bra. Lunch og middag var ikke bra. Stekt kylling en dag var frossen og rå innved benet. Den kokte fisken middagen før var på grensen til rå. Svine medaljongen var en steinhard tørr liten klump. Det var også dårlig utvalg av viner. Fikk beskjed at de hadde noen gamle viner fra forrige driver som de skulle selge før de kjøpte inn nye. Sitter igjen med at det burde vært mye bedre der.

Svar fra eier

23. mai 2024

Hei Karen Marie. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss dine tilbakemeldinger, det setter vi stor pris på. Beklager virkelig at rommet du fikk var kaldt og vi ikke fikk gjort noe med dette. Tatt alle dine tilbakemeldinger vedrørende maten videre til vår kjøkkensjef. Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss og vise oss fra en bedre side :) Med vennlig hilsen Ida Service Manager, Quality Hotel Grand Kongsberg

Les mere
5

Trivelig hotell med veldig god frokost

20. mars 2024, Oslo, Norge, Flyer54556224699

Kom tidlig (kl 13:20) men rommet var klart. Veldig hyggelig betjening som hjalp til med lading av el-bil i parkeringsgarasjen til hotellet. Har bodd på hotellet før og opplevelsen er kun positiv. Vel…

Kom tidlig (kl 13:20) men rommet var klart. Veldig hyggelig betjening som hjalp til med lading av el-bil i parkeringsgarasjen til hotellet. Har bodd på hotellet før og opplevelsen er kun positiv. Veldig bra hotellfrokost! Hotellet ligger veldig sentralt til i sentrum.

Svar fra eier

21. mai 2024

Hei. Tusen hjertelig takk for strålende tilbakemeldinger, virkelig en fryd å lese! Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake hit til oss :) Med vennlig hilsen Ida Service Manager Quality Hotel Grand Kongsberg

Les mere
1

Uønsket som gjest

15. mars 2024, Kongsberg, Norge, Grebert

Hadde besøk utenbys fra som bodde på hotellet. Vi hadde vært ute og spist og ønsket en drink i baren som en avslutning på kvelden (klokka var ca. 21:00). Flere ledige bord, vi ønsket en rolig plass f…

Hadde besøk utenbys fra som bodde på hotellet. Vi hadde vært ute og spist og ønsket en drink i baren som en avslutning på kvelden (klokka var ca. 21:00). Flere ledige bord, vi ønsket en rolig plass for å kunne prate litt. Hovmester/ vert var avvisende, uvennlig og tydelig ikke interessert i oss som gjester. (3 edru godt voksne personer ute en fredags kveld). Vi følte oss så lite velkomne at vi gikk et annet sted! Blir lenge til neste forsøk, tilreisende henstilles å velge alternativer, f.eks. Gyldenløve.

Svar fra eier

21. mai 2024

Hei. Tusen takk for dine tilbakemeldinger, det setter vi stor pris på. Beklager virkelig for denne uheldige opplevelsen, slik ønsker vi absolutt ikke at det skal være. Håper dere tar turen tilbake hit til oss og vi får vist oss fra en mye bedre side. Med vennlig hilsen Ida Service Manager Quality Hotel Grand Kongsberg

Les mere
1

På tide å renovere

26. januar 2024, Notodden, Norge, 653magnet

Hotellet fremstår som gammelt, slitt og skittent. Fikk byttet rom når jeg påpekte at rommet var skittent. Det nye rommet var vesentlig bedre, men fortsatt var det skittent. Her trengs det både opppuss…

Hotellet fremstår som gammelt, slitt og skittent. Fikk byttet rom når jeg påpekte at rommet var skittent. Det nye rommet var vesentlig bedre, men fortsatt var det skittent. Her trengs det både opppussing og bedre opplæring av vaskepersonalet.

Svar fra eier

21. mai 2024

Hei. Tusen takk for dine tilbakemeldinger, det setter vi stor pris på. Beklager virkelig at rommene du fikk ikke var tilstrekkelig rengjort, dette ble tatt videre med vår husøkonom. Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake og vise oss fra en bedre side. Med vennlig hilsen Ida Service Manager Quality Hotel Grand Kongsberg

Les mere

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

3.2.11.002 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.