MedlemskapMine bookingerKundeservice

Make love, not war

Under vårt nye navn, Strawberry, står verdiene våre fortsatt like sterkt som de alltid har gjort. Javel, hvilke verdier da egentlig? Jo, vi vil rett og slett bidra til et rausere og mer inkluderende samfunn - og da særlig i en tid hvor mange kjenner på bekymring over urolighetene i verden. Derfor er vi nå en stolt dialogpartner av Nobels Fredssenter.

People in a small rooftop pool having fun.
Petter hugging and talking to woman

Make friends, not war

Nobels Fredssenter er en viktig institusjon som fronter dialog og fred, og vi støtter deres arbeid fordi vi vet at dialog fremmer forståelse, respekt og toleranse. Vi har en lang historikk for å støtte formål og organisasjoner som fronter verdiene våre, enten det er UNICEF, Pride eller juridisk hjelp til flyktninger. Og vi stopper selvfølgelig ikke nå - tvert imot.

People smiling at Jernbanetorget at Strawberry launch.

Make peace, not war

Samarbeidet med Nobels Fredssenter har inspirert lanseringskampanjen for vårt nye navn, Strawberry. Kampanjen med temaet “Make love, not war” har ikke til hensikt å snakke om krig, men å belyse kontrastene mellom uroen i verden og det som skaper glede og kjærlighet. I en verden som preges av usikkerhet, kan det innimellom være utfordrende å fokusere på det som er bra, det som gir de gode følelsene.

Be enthusiastic, be engaged

Med 18 000 ansatte og møteplasser over hele Norden, er vi en god arena for å fronte dialog, samarbeid, samhold - og en god dæsj begeistring på toppen av det hele. Vi skal utnytte vår gylne mulighet til å kunne fremme aktiviteter som samler, engasjerer og belyser viktige temaer - temaer som kan gjøre verden mer inkluderende. Vi håper kampanjen kan gi folk en påminnelse i hverdagen på at det er de små, unike øyeblikkene som betyr aller mest, og at de beste resultatene kommer gjennom dialog, samarbeid og begeistring for menneskene rundt deg.

Two boys making hard rock sign with their hands.

Make noise, not war

Strawberry (tidligere Nordic Choice Hotels) har i over 25 år tatt standpunkt når det kommer til mangfold og inkludering, og står derfor stødig i valget med å bruke “make___, not war” som budskap i vår lanseringskampanje - nettopp fordi det er en naturlig forlengelse av mange år med engasjement, samt en start på hva vi kommer til å jobbe for fremover. Vi vil bruke vår stemme til å fronte temaer som er vanskelig å snakke om, og gjennom året skal vi gjøre mange spennende aktiviteter i samarbeid med Nobels Fredssenter.

An illustration of a biker jacket with the Strawberry logo on the back.

Medlemmer opplever mer

Bare gode grunner til å bli medlem

Rabatt på hotellrom. Førsteprioritet på tilbud og nyheter. Bonuspoeng som du kan booke hotellrom for. Gratis kaffe – når du vil. Gjør som 2,6 millioner andre; bli medlem.