Hvordan fungerer restaurantkupongene?
Ved overnatting på Clarion Hotel®, Quality Hotel™ og våre frittstående hotell, får medlemmer en restaurantkupong. Verdien på kupongen er ulik per medlemsnivå:
BLUE: 35 kr/4 EUR
SILVER: 75 kr/8 EUR
GOLD og PLATINUM: 125 kr/13 EUR
Kupongen oppbevares i appen (på hotell som ikke er koblet til appen får du en fysisk kupong).
For Gold- og Platinum-medlemmer kan den løses inn mot mat eller drikke på valgfri hotellrestaurant og for Blue- og Silder-medlemmer kan den løses inn på hotellet du bor på (ikke sprit eller tobakk). For å bruke kupongen for kjøp av alkohol, kreves det at man også kjøper mat. På Quality Hotel™ kan kupongen også brukes på et utvalg av mat og drikke fra Petite X. Kupongen er datomerket og gjelder kun innenfor angitt dato. De kan ikke samles opp eller veksles i kontanter, og det tilbys ikke veksel for ubrukt valør. På Comfort Hotel® og Collection-hotellene som går under Clarion Hotel® tilbys ingen restaurantkupong.
Lignende spørsmål
Jeg savner Spenn etter et opphold
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Kan jeg booke hotellrom med Spenn?
Er det nye fordeler og muligheter med opptjening og bruk av Spenn?
Hva telles som en kvalifiserende natt?
Kan jeg konvertere bonuspoengene mine til Spenn?
Tjener jeg Spenn og kvalifiserende netter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Hvem drifter Spenn?
Hvor lenge er mine opptjente Spenn gyldige?
Hvorfor Spenn?
Hva skjer med mine bonuspoeng?
Kan jeg tjene bonuspoeng hos Strawberry etter 19. november 2024?
Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?
Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg fortsette å tjene bonuspoeng etter at jeg registrerer meg for Spenn?
Hva er fordelen med å bruke Spenn-appen?
Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?
Hvordan dra nytte av Frys medlemsnivå og Gi bort Gold-status?
Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?
Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Hva ska jeg gjøre om jeg mangler ekstra Spenn fra en kampanje med f.eks. doble eller triple Spenn eller Mastercard.
Hva er en medlemsperiode, og hvor lenge varer den?
Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?
Hva er Be My Guest?
Hva skjer med mine oppsparte Lifetime-poeng og min Lifetime-status?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Hva er Red Carpet?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?
Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?
Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?
Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?
Får jeg Spenn hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Hva koster Monday Breakfast?
Hvordan vil endringene påvirke mitt medlemsnivå 19. november 2024?
Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?
Må jeg ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene eller Spenn går ut?
Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?
Hva er Monday Breakfast?
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Hva er Spenn og hva betyr det for meg som medlem?
Får jeg Spenn i hotellrestauranten?
Kan jeg booke rom for andre med Member Price?
Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?
Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?
Hvor mange Spenn får jeg per hotellnatt?
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Haster det?
Ring oss på: +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdager
Stengt
Kontakt oss