Meny
For å bruke denne siden, må nettleseren din akseptere cookies. Vennligst aktiver cookies, og prøv på nytt.
Vi fant dessverre ingen matchende resultater
Velkommen til Quality Hotel Skifer med beliggenhet i hjertet av Oppdal. Hotellet har 177 rom, konferanseavdeling, restaurant og velværeavdeling. Det perfekte hotellet for både jobb og ferie. Hos oss er det alltid hjerterom ved foten av fjellet!
Vi koste oss veldig, kjempefint rom. Gode senger og puter, rent og hyggelig overalt å d var laget en utrolig hyggelig atmosfære på rommet, perfekt for å slappe av å nyte godt selskap. Stort bad med et…
Opphold i forbindelse med hundeutstilling i Oppdal. Bra velkomst og fikk et bra rom . (Eneste utfordringen var at dette var et HC rom med automatisk døråpner og ikke minst lukker som gjorde at når d…
Kjære royt843 Takk for din fantastiske tilbakemelding! Det var en glede å ha deg og hunden din som gjester under hundeutstillingen i Oppdal. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Det var hyggelig å lese at du likte velkomsten, rommet ditt og våre ansattes service. Vi beklager ulempen med døråpneren på HC-rommet, og vi tar notat av dette for å forbedre opplevelsen til våre gjester. Dine rosende ord om vårt personale i resepsjonen, baren, restauranten og renholdet varmer virkelig. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en annen anledning. Takk igjen for at du valgte å bo hos oss, og gi hunden din en god klapp fra oss! Med vennlig hilsen Michael A. Thomson Hotelldirektør Quality Hotel Skifer
Skulle bare være en mellomstasjon på veien hjem fra Nord Norge og ble veldig positiv overrasket hvor flott dette hotellet er. Flotte rom med gode senger. Frokosten var det ikke noe å utsette på. Perso…
Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding om oppholdet ditt på vårt hotell! Vi er utrolig glade for å høre at du hadde en nydelig opplevelse hos oss. Det betyr mye for oss at du ble positivt overrasket over vårt hotell som en mellomstasjon på vei hjem fra Nord-Norge. Det er flott å vite at rommet og sengene var komfortable og at frokosten møtte dine forventninger. Vi er spesielt takknemlige for at du nevnte vår imøtekommende og blide medarbeider. Vi vil sørge for å videreformidle ros til henne for å gi den gode servicen du fortjente. Det er en stor ære for oss at du anbefaler vårt hotell på det sterkeste og at du planlegger å komme tilbake. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake hit og sørge for at du får en like fantastisk opplevelse, om ikke bedre! Takk igjen for din støtte og dine positive ord. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og vi vil alltid strekke oss langt for å gi våre gjester den beste opplevelsen mulig. Med vennlig hilsen, Michael A. Thomson Hotelldirektør Quality Hotel Skifer
Om du har noen ønsker for oppholdet, og når dette bekreftes av hotellet vil bli oppfylt, så er det å forvente at alt er som avtalt ved ankomst. Feil eller misforståelser kan selvfølgelig oppstå, men…
Kjære Gjest, Takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding om ditt opphold på vårt hotell. Først og fremst vil jeg beklage at opplevelsen din ikke levde opp til forventningene. Vi tar all tilbakemelding på alvor, og jeg vil personlig se nærmere på saken for å forstå hva som gikk galt. Vi ønsker at alle gjester skal ha en positiv opplevelse hos oss, og vi tar sikte på å oppfylle de ønskene som bekreftes av hotellet før ankomst. Jeg er lei meg for at dette ikke var tilfelle under ditt besøk. Feil og misforståelser kan dessverre skje, men vi er forpliktet til å løse eventuelle problemer på en rimelig og effektiv måte. Jeg vil gjerne vite mer om hva som gikk galt under ditt opphold, slik at vi kan lære av feilene og forbedre oss. Jeg vil derfor oppfordre deg til å ta kontakt med meg direkte, enten via e-post eller telefon, slik at jeg kan få mer informasjon om dine opplevelser og finne en løsning som du vil være fornøyd med. Vi setter stor pris på dine kommentarer, og vi vil ta tak i dette for å sikre at fremtidige gjester ikke opplever det samme. Igjen, jeg beklager for at oppholdet ditt var skuffende, og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse til å vise deg den beste servicen vi kan tilby. Med vennlig hilsen, Michael A. Thomson Hotelldirektør Quality Hotel Skifer
Trivelige å serviceinnstilte ansatte. Trengte litt ekstra hjelp p.g.a bruk av krykker å fikk det ved behov. Stor takk til ho som henta å fiksa frokosten mens jeg bare kunne sitte å vente ved bordet. M…
Kjære Angvik, Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen om oppholdet ditt på vårt hotell! Vi er utrolig glade for å høre at du hadde en flott opplevelse hos oss, og at du satte pris på den gode servicen. Det betyr mye for oss at du følte deg velkommen og godt ivaretatt av vårt trivelige og serviceinnstilte personale. Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg ekstra med hensyn til bruken av krykker, og at våre ansatte var der for å gi deg den hjelpen du trengte. Fantastisk at vårt personal som hentet og fikset frokosten for deg, slik at du kunne nyte den uten å måtte bekymre deg. Vårt personale streber alltid etter å gjøre gjestenes opphold så hyggelig og bekymringsfritt som mulig, og vi er glade for at vi kunne bidra til din positive opplevelse. Det er også flott å høre at du likte middagen vår. Argentinske villreker som forrett og entrecôte som hovedrett er virkelig lekre valg, og vi er glade for at du satte pris på maten vår. Det er en ære å bli anbefalt av deg! Vi takker deg igjen for din støtte og dine positive ord. Det er gjester som deg som motiverer oss til å fortsette å levere den beste servicen og opplevelsen mulig. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake igjen ved en senere anledning. Hvis du har noen spesielle ønsker eller trenger hjelp med fremtidige reservasjoner, ikke nøl med å kontakte oss direkte. Med vennlig hilsen Michael A. Thomson Hotelldirektør Quality Hotel Skifer
Email-adressen er feil
Du må godta vilkår og betingelser
Vennligst prøv igjen
Som medlem får du våre beste tilbud og hotellpriser.
Logg inn for å se dine bookinger, booke rom med bonuspoeng eller bedriftsavtale, eller for å avbestille en booking.
Lenken for glemt passord har utgått eller er ikke lenger gyldig.
Legg inn e-post eller medlemsnummer og passord.
Dine opplysninger kontrolleres, vennligst vent.
Innlogging var mislykket. Vennligst kontroller opplysningene dine og prøv igjen.
Vi kan sende deg et nytt passord på på e-post eller SMS.
Ugyldig telefonnummer, vennligst prøv igjen.
Ugyldig e-postadresse, vennligst prøv igjen
Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn
Bookingkode må oppgis
Bookingkoden er lagt til.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.