Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Skifer Oppdal ,  Norge

Se alle hotell i Oppdal, Norge

Quality Hotel™ Skifer

Oppdal,  Norge

Velkommen til Quality Hotel Skifer med beliggenhet i hjertet av Oppdal. Hotellet har 177 rom, konferanseavdeling, restaurant og velværeavdeling. Det perfekte hotellet for både jobb og ferie. Hos oss er det alltid hjerterom ved foten av fjellet!

Quality Hotel™ Skifer 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
509 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
5

Utrolig flott opphold på ett kjempefint hotell

3. september 2023, Løkken, Norge, Tovebrattreit

Vi koste oss veldig, kjempefint rom. Gode senger og puter, rent og hyggelig overalt å d var laget en utrolig hyggelig atmosfære på rommet, perfekt for å slappe av å nyte godt selskap. Stort bad med et…

Vi koste oss veldig, kjempefint rom. Gode senger og puter, rent og hyggelig overalt å d var laget en utrolig hyggelig atmosfære på rommet, perfekt for å slappe av å nyte godt selskap. Stort bad med ett herlig badekar. Betjeningen var veldig imøtekommende og serviceinnstilt, og frokosten var utrolig god. Anbefales på d sterkeste
Les mere
5

Opphold med hund

14. august 2023, , royt843

Opphold i forbindelse med hundeutstilling i Oppdal. Bra velkomst og fikk et bra rom . (Eneste utfordringen var at dette var et HC rom med automatisk døråpner og ikke minst lukker som gjorde at når d…

Opphold i forbindelse med hundeutstilling i Oppdal. Bra velkomst og fikk et bra rom . (Eneste utfordringen var at dette var et HC rom med automatisk døråpner og ikke minst lukker som gjorde at når du først ålnet døren for å få it/inn så gikk den helt opp og ble stående 10-15 sekunder før den automatisk lukket seg. ) Oppholdet var positivt også takket være kjempehyggelige ansatte i resepsjon, bar, restaurant og renhold.

Svar fra eier

15. august 2023

Kjære royt843 Takk for din fantastiske tilbakemelding! Det var en glede å ha deg og hunden din som gjester under hundeutstillingen i Oppdal. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Det var hyggelig å lese at du likte velkomsten, rommet ditt og våre ansattes service. Vi beklager ulempen med døråpneren på HC-rommet, og vi tar notat av dette for å forbedre opplevelsen til våre gjester. Dine rosende ord om vårt personale i resepsjonen, baren, restauranten og renholdet varmer virkelig. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en annen anledning. Takk igjen for at du valgte å bo hos oss, og gi hunden din en god klapp fra oss! Med vennlig hilsen Michael A. Thomson Hotelldirektør Quality Hotel Skifer

Les mere
5

En nydelig plass som anbefales!

3. august 2023, Norge, Ann-charlott L

Skulle bare være en mellomstasjon på veien hjem fra Nord Norge og ble veldig positiv overrasket hvor flott dette hotellet er. Flotte rom med gode senger. Frokosten var det ikke noe å utsette på. Perso…

Skulle bare være en mellomstasjon på veien hjem fra Nord Norge og ble veldig positiv overrasket hvor flott dette hotellet er. Flotte rom med gode senger. Frokosten var det ikke noe å utsette på. Personalet likeså. Ble møtt av ei jente med lyst langt hår( fikk ikke med meg navnet) som var veldig imøtekommende og blid. Alt i alt, full score. Anbefales på det sterkeste. Skal tilbake hit.

Svar fra eier

7. august 2023

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding om oppholdet ditt på vårt hotell! Vi er utrolig glade for å høre at du hadde en nydelig opplevelse hos oss. Det betyr mye for oss at du ble positivt overrasket over vårt hotell som en mellomstasjon på vei hjem fra Nord-Norge. Det er flott å vite at rommet og sengene var komfortable og at frokosten møtte dine forventninger. Vi er spesielt takknemlige for at du nevnte vår imøtekommende og blide medarbeider. Vi vil sørge for å videreformidle ros til henne for å gi den gode servicen du fortjente. Det er en stor ære for oss at du anbefaler vårt hotell på det sterkeste og at du planlegger å komme tilbake. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake hit og sørge for at du får en like fantastisk opplevelse, om ikke bedre! Takk igjen for din støtte og dine positive ord. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og vi vil alltid strekke oss langt for å gi våre gjester den beste opplevelsen mulig. Med vennlig hilsen, Michael A. Thomson Hotelldirektør Quality Hotel Skifer

Les mere
1

Fullstendig mislykket besøk

24. juli 2023, Lillestrøm, Norge, Terje Vestby A

Om du har noen ønsker for oppholdet, og når dette bekreftes av hotellet vil bli oppfylt, så er det å forvente at alt er som avtalt ved ankomst. Feil eller misforståelser kan selvfølgelig oppstå, men…

Om du har noen ønsker for oppholdet, og når dette bekreftes av hotellet vil bli oppfylt, så er det å forvente at alt er som avtalt ved ankomst. Feil eller misforståelser kan selvfølgelig oppstå, men det forventes da at det gjøres en rimelig innsats for å løse problemet. Forvent ikke det her….

Svar fra eier

7. august 2023

Kjære Gjest, Takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding om ditt opphold på vårt hotell. Først og fremst vil jeg beklage at opplevelsen din ikke levde opp til forventningene. Vi tar all tilbakemelding på alvor, og jeg vil personlig se nærmere på saken for å forstå hva som gikk galt. Vi ønsker at alle gjester skal ha en positiv opplevelse hos oss, og vi tar sikte på å oppfylle de ønskene som bekreftes av hotellet før ankomst. Jeg er lei meg for at dette ikke var tilfelle under ditt besøk. Feil og misforståelser kan dessverre skje, men vi er forpliktet til å løse eventuelle problemer på en rimelig og effektiv måte. Jeg vil gjerne vite mer om hva som gikk galt under ditt opphold, slik at vi kan lære av feilene og forbedre oss. Jeg vil derfor oppfordre deg til å ta kontakt med meg direkte, enten via e-post eller telefon, slik at jeg kan få mer informasjon om dine opplevelser og finne en løsning som du vil være fornøyd med. Vi setter stor pris på dine kommentarer, og vi vil ta tak i dette for å sikre at fremtidige gjester ikke opplever det samme. Igjen, jeg beklager for at oppholdet ditt var skuffende, og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse til å vise deg den beste servicen vi kan tilby. Med vennlig hilsen, Michael A. Thomson Hotelldirektør Quality Hotel Skifer

Les mere
5

Super service

14. mars 2023, Angvik, Norge, Angvik

Trivelige å serviceinnstilte ansatte. Trengte litt ekstra hjelp p.g.a bruk av krykker å fikk det ved behov. Stor takk til ho som henta å fiksa frokosten mens jeg bare kunne sitte å vente ved bordet. M…

Trivelige å serviceinnstilte ansatte. Trengte litt ekstra hjelp p.g.a bruk av krykker å fikk det ved behov. Stor takk til ho som henta å fiksa frokosten mens jeg bare kunne sitte å vente ved bordet. Middagen var og fantastisk,argentinske villreker til forrett og entrecôte til hovedrett! Anbefales!!

Svar fra eier

7. august 2023

Kjære Angvik, Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen om oppholdet ditt på vårt hotell! Vi er utrolig glade for å høre at du hadde en flott opplevelse hos oss, og at du satte pris på den gode servicen. Det betyr mye for oss at du følte deg velkommen og godt ivaretatt av vårt trivelige og serviceinnstilte personale. Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg ekstra med hensyn til bruken av krykker, og at våre ansatte var der for å gi deg den hjelpen du trengte. Fantastisk at vårt personal som hentet og fikset frokosten for deg, slik at du kunne nyte den uten å måtte bekymre deg. Vårt personale streber alltid etter å gjøre gjestenes opphold så hyggelig og bekymringsfritt som mulig, og vi er glade for at vi kunne bidra til din positive opplevelse. Det er også flott å høre at du likte middagen vår. Argentinske villreker som forrett og entrecôte som hovedrett er virkelig lekre valg, og vi er glade for at du satte pris på maten vår. Det er en ære å bli anbefalt av deg! Vi takker deg igjen for din støtte og dine positive ord. Det er gjester som deg som motiverer oss til å fortsette å levere den beste servicen og opplevelsen mulig. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake igjen ved en senere anledning. Hvis du har noen spesielle ønsker eller trenger hjelp med fremtidige reservasjoner, ikke nøl med å kontakte oss direkte. Med vennlig hilsen Michael A. Thomson Hotelldirektør Quality Hotel Skifer

Les mere

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

3.2.1.018 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.