Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Norefjell Ski & Spa Norefjell ,  Norge

Se alle hotell i Norefjell, Norge

Norefjell Ski & Spa

Norefjell,  Norge

Kåret til Norway's Leading Resort i 2022 av World Travel Awards. Norefjell Ski & Spa har i tillegg flere år blitt utnevnt til Norway's Best Resort Spa! Her finnes også ski in/ski out. Du finner oss under 2 timer fra Oslo.

Norefjell Ski & Spa 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  

Vurdering fra TripAdvisor

4
1249 vurderinger
4
Rom
4
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4
Sovekvalitet
4
Service
2

Hotell og spa som sårt trenger å få ordnet etterslep av vedlikehold

15. februar 2023, , Helene H

Slitent hotell og spa som ikke er vedlikeholdt. Dusjer som ikke virker, hull i sengetøy, fliser som mangler, ovner i restaurant som ikke virker osv. Personellet gjør så godt de kan med situasjonen som…

Slitent hotell og spa som ikke er vedlikeholdt. Dusjer som ikke virker, hull i sengetøy, fliser som mangler, ovner i restaurant som ikke virker osv. Personellet gjør så godt de kan med situasjonen som er. Bra frokost og lobbyen er koselig. For mange år tilbake har det nok vært bra her, men i dag stemmer pris og kvalitet dårlig overens. Kvalitetsnivået er under normalnivå for rimeligere hoteller. Stedet overlever nok på grunn av sin gode plassering og mangel på konkurranse.

Svar fra eier

7. mars 2023

Hei Helene og takk for din tilbakmelding Så leit å lese at du ikke har vært fornøyd med ditt opphold. Vi skal se på de punktene du nevner. Godt å lese at du har vært fornøyd med både personal, frokost og lybbyområdet. Ellers kan jeg nevne at vi er i gang med en del arbeid på hotellet - blant annet må vi skifte ut alle lyspunkter (da hotellet ble åpnet før LED lys kom for fullt). Vi er så vidt i gang, men det blir mer av dette etter skisesongen. Det kommer nok også til å bli en del annet nytt i løpet av det neste halvåret. Velkommen tilbake. Sjur Aalvik Direktør

Les mere
2

Mor og datter tur

6. februar 2023, Oslo, Norge, 276maritk

For å begynne med det positive: stort, fint dobbeltrom med gunstig plassering. Rent og pent, bortsett fra sjeselongen, som det var størknete matrester og flere ubestemmelige, ekle flekker i. Svært god…

For å begynne med det positive: stort, fint dobbeltrom med gunstig plassering. Rent og pent, bortsett fra sjeselongen, som det var størknete matrester og flere ubestemmelige, ekle flekker i. Svært god og innholdsrik frokostbuffé. Flott beliggenhet på hotellet. Fin lobby og hyggelig betjening i i resepsjonen. Men; kaldt vann i boblebadet, nesten ikke lys i garderoben, døren til den ene badstuen lot seg ikke lukke, og bare to dusjer virket. Hvor var de tropiske dusjene? Ingen håndklær. Vi valgte å ikke bruke spa-avdelingen, da vi syntes denne var uforholdsmessig dyr. Facilitene i 3. Etg. var i utgangspunktet veldig bra, bortsett fra det som er beskrevet ovenfor. Veldig møkkete tepper i gangene. Mest skuffende var imidlertid spisetilbudene. Vi hadde prøvd å ringe flere ganger i forkant av oppholdet for å forhøre oss om mat og spa. Den ene dagen satt både min mann og jeg i telefonen i over halvannen time uten å få svar. Vi prøvde å velge tilbakering, men ingen ting skjedde. Sendte flere mail, og ble oppringt dagen etterpå. På spørsmål om restauranten var stengt på søndager, fikk vi bekreftet det. Da min datter og jeg ankom hotellet søndag ettermiddag, fikk vi opplyst i resepsjonen at restauranten var åpen allikevel, og at det bare var å møte opp kl 18 for å bestille bord og at det ikke var mulig å forhåndsbestille. Det gjorde vi, men da fikk vi beskjed om at vi måtte ha forhåndsbestilt. Det ble derfor ikke noe restaurantbesøk på oss, men et besøk i Matbaren, hvor vi fikk servert helt middelmådig mat og en, etter vår mening, helt uforholdsmessig dyr vin. Det er ikke så lett å forhåndsbestille når det står på nettsiden deres at restauranten er stengt på søndager, telefon ikke besvares og vi får feilinformasjon i resepsjonen. Det er synd at det skal være slik, for dere har et stort potensiale. Det er så lite som skal til før dere får full score. Mye hadde vært gjort ved at telefonen hadde blitt besvart innen rimelig tid og at de ansatte hadde kommunisert bedre seg i mellom, ref. resepsjon/restaurant. For øvrig; da vi omsider ble ringt tilbake, spurte jeg om en form for kompensasjon. Det eneste jeg ble tilbudt, var sen utsjekk, noe som ikke var aktuelt. Det hadde kostet dere å lite å tilby noe annet, f.eks. et måltid eller en flaske vin på rommet. Jeg hadde gledet meg til dette oppholdet i nesten et år, etter at jeg fikk gavekort av barna mine til 60-års dagen i fjor. Min datter og jeg har alt i alt hatt et fint opphold, men vi hadde dessverre forventet oss noe bedre.

Svar fra eier

15. mars 2023

Hei og takk for dine tilbakemeldinger. Disse vil vi ta med oss og jobbe videre med. Det er dessverre riktig at hovedrestauranten var stengt på søndagen. Den var kun åpen for en stor gruppe som hadde forhåndsbesilt - så det ble noen misforståelser rundt dette. Beklager både misforsåelser og at ting ikke ble helt som forventet. Vi håper selvsagt at dette ikke har skremt dere fra å benytte oss også i fremtiden. Dere er i alle fall hjertelig velkommen tilbake.

Les mere
2

Lysene er på men ingen er hjemme

20. januar 2023, Oslo, Norge, XElisabetS

Ingen tar telefonen ved hotellet. Forsøkte flere ganger å komme i kontakt, på ulike tidspunkt av dagen men det var ikke mulig å komme gjennom. Vi ga opp, vi var spesielt tålmodig den ene gangen, men g…

Ingen tar telefonen ved hotellet. Forsøkte flere ganger å komme i kontakt, på ulike tidspunkt av dagen men det var ikke mulig å komme gjennom. Vi ga opp, vi var spesielt tålmodig den ene gangen, men ga igjen opp etter 1 time venting for å komme i kontakt med resepsjonen. Dog er det hyggelig ventemusikk med Enya, har hørt hele platen flere ganger nå.

Svar fra eier

29. januar 2023

Hei Elisabeth og takk for tilbakemelding. Vi beklager så mye at vi ikke har fått tatt telefonen - dette er ikke bra. Vi sliter nok en del med å få prioritert telefon i de store presstidene rundt innsjekk og utsjekk - men vi skal forbedre oss!

Les mere
3

juleferie med familen

2. januar 2023, , silviagW4859ET

Veldig bra beliggenhet for vinteraktiviteter, Har store, velutstyrte suiter - men bittesmå dobbeltrom, Familievennlig med flere lekerom Basseng for store og små, men blir fort overfylt Lokalitetene e…

Veldig bra beliggenhet for vinteraktiviteter, Har store, velutstyrte suiter - men bittesmå dobbeltrom, Familievennlig med flere lekerom Basseng for store og små, men blir fort overfylt Lokalitetene er for mørke

Svar fra eier

29. januar 2023

Hei Silvia og takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter juleferie oppholdet. Godt å se at dere har hatt et godt opphold og vi håper selvsagt vi kan få ønske dere velkommen tilbake til oss. Kan forresten si at vi jobber med et stort prosjekt om å bytte ut mer eller mindre all belysning på hotellet - dette er ekstremt mange lyspunkt men vi håper vi blir klare i løpet av sommer/høst..

Les mere
5

Komplett opphold

20. desember 2022, , Gard97

Nordfjell ski og spa er et utrolig fint hotell som kan by på masse opplevelser som klatrevegg, buldrevegg, arcade rom, spa, treningsstudio, svømmebasseng skiutleie og mye mer. Det passer absolutt for…

Nordfjell ski og spa er et utrolig fint hotell som kan by på masse opplevelser som klatrevegg, buldrevegg, arcade rom, spa, treningsstudio, svømmebasseng skiutleie og mye mer. Det passer absolutt for alle og en hver.

Svar fra eier

23. desember 2022

Hei Gard og tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding. Håper vi ser deg igjen på Norefjell om ikke lenge. God Jul

Les mere

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

3.1.9.007 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet.

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in, you will have to start over.