Kick off, julebord, middag, bryllup, konfirmasjon eller fest? På Clarion Hotel Admiral hjelper vi deg med gjennomføring av event - fra planlegging til slutt.
Arrangement i sjøkanten
Med vår unike beliggenhet ved sjøkanten i Bergen lager vi den perfekte ramme for ditt selskap. Hvert år har vi flere arrangementer, både bryllup, konfirmasjoner, kick-off, sommerfester og andre typer events. Vi skreddersyr alt slik at du får det akkurat som du ønsker. Ingenting er umulig.
Bryllup
Skal du feire bryllup i Bergen vil Clarion Hotel Admiral gi dere en helt spesiell opplevelse. I vårt nye, lyse lokale, Sjøkanten, får du og dine gjester en fantastisk utsikt over Bryggen, Vågen og Fløyen. Med egen terrasse rett utenfor døren kan utsikten virkelig nytes, og du kan til og med ankomme bryllupet med båt. Her er det perfekt å invitere gjestene til velkomstdrink på varme, solfylte dager. Vi serverer en rikholdig meny etter dine ønsker og ordner med tilpasset mat til allergikere. Ta gjerne kontakt for visning eller bestilling.
Sjøkanten
Sjøkanten er en av to store bankettsaler, og ligger, som navnet tilsier, helt nede ved sjøkanten. Salen rommer 120 personer med bordsetting. Det lyse og trivelige lokalet er perfekt som selskapslokale, bryllupslokale, bedriftsarrangementer og større feiringer i Bergen. Sjøkanten ligger rett ved siden av restauranten Kitchen & Table og like ved bar- og lobbyområdet. Perfekt til mingling før og etter selskap og andre arrangementer. Det er også tilgang til terrassen vår som vender ut mot Vågen, Bryggen og Fløyen, og vi serverer gjerne aperitiffen her på solskinnsdager.
Blaauwsalen
Blaauwsalen er den andre store bankettsalen på Clarion Hotel Admiral. Her kan vi ta i mot inntil 120 personer med bordsetting. Perfekt for mellomstore konferanser, kurs, kick off, gallamiddager, messer og andre arrangementer. Lokalet ligger i Blaauwgården med direkte gangbro fra hotellet og utsikt over Bryggen, sentrum og Fløyen. Utenfor salen finnes det også en hyggelig foajé hvor man kan nyte deilig kaffe, frukt, tebrød eller bruke som velkomstsal og servere aperitiff før et arrangement.