Meny
For å bruke denne siden, må nettleseren din akseptere cookies. Vennligst aktiver cookies, og prøv på nytt.
Vi fant dessverre ingen matchende resultater
Quality Hotel Expo er et unikt og populært konferansehotell som ligger i grønne omgivelser, på sentrumsnære Fornebu. Hos oss ligger alt tilrette for et herlig opphold uansett om du er i feriemodus eller skal på kurs.
Et vanlig hotell, egnet om du skal på konsert i Telenor arena, som ligger et steinkast unna. Ellers et typisk konferanse hotell, frokost til 08:30 på hverdager og 10:30 i helgene. Ingenting spesielt…
Hei, Takk for din tilbakemelding, vi setter ekstra pris på at du tok deg tid til å skrive kommentarer også! Jeg er litt usikker på hva du mener med frokosttidene; frokost på hverdager serveres 06:30 - 09:30, så håper ikke noen frarøvet det muligheten for en time ekstra søvn? Juicedispenserene skal selvfølgelig ikke være tomme, så her har vi nok vært sene med å fylle opp med mange mennesker til frokost, men vi skal følge opp dette bedre. Det er også bare å ta tak i en av servitørene i restauranten så løser de det fort! Vi forventer at resepsjonistene vet hva som foregår og hvem som spiller i Telenor Arena, så det skal vi ta opp i avdelingen. Det er jo hovedgrunnen for at mange av gjestene våre besøker oss den aktuelle kvelden :) Jeg kan forsikre deg om at vi ikke bevisst har underbemannet denne dagen. Det var flere enn en satt opp på jobb i baren disse dagene, men av og til må man gå i fra stasjonen og da kan det bli hektisk for den som står igjen. I tillegg er det tydelig at det har det skjedd en svikt i rutinene med tanke på rydding utendørs, det følger vi også opp hos oss. Vi er forøvrig i prosess med å kjøpe inn nye puter så disse skal byttes ut i løpet av rimelig tid! Så den kommentaren har vi full forståelse for! Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake en annen gang og at vi kan vise at vi har tatt til oss kommentarene dine :)
Var veldig spent FØR jeg kom hit. Ble veldig skuffet ved ankomst. Sjelløst rom med umalt betongvegg. Stoor gul inntørket flekk under ringen på toalettet, umulig å ikke se den!! Man blir tvunget å spa…
Hei Toralf, Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du tok deg tid til å skrive kommentarer også! Vi kan dessverre ikke tilfredsstille alle med interiørstilen på rommet, det er jo litt smak og behag, men det skal absolutt være plettfrint med tanke på renhold. Vi følger derfor opp kommentaren din om toalettet og håper å unngå dette for fremtiden. A la carte-restauranten vår har dessverre ikke kapasitet til det volumet vi opplever på konsertdager, så derfor tilbyr vi buffet på slike dager, for å få logistikken best mulig. Vi har forstått at det har vært litt dårlig informasjon rundt dette, så vi jobber med å endre rutinene våre slik at alle gjester for informasjon om dette på forhånd. I tillegg til snacksen som du nevner fra Lounge 24 så har vi også toast og panini til salgs i resepsjonen, men vi forstår selvfølgelig at dette ikke erstatter et fullverdig måltid i restauranten. Til sist kan jeg forsikre deg om at alle retningslinjer med tanke på matsikkerhet er ivaretatt, og mat som blir til overs ved stenging for kvelden blir ikke satt frem under varmelampene neste dag. Vi er opptatt av matsvinn og å ta vare på ressursene, så vi prøver å finne en best mulig løsning på det som evetuelle er til overs, men ikke for enhver pris.
Fint hotell, bra rom. Hundevennlig. Veldig fint område rundt hotellet med enkle tur muligheter. Resturanten skuffa litt både på innhold,nettside og service. Men fikk veldig god service ellers på hotel…
Hei, Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på at du tok deg tid! Ekstra hyggelig er det jo å lese kommentarene når du er fornøyd :) Vi skal absolutt tenke på å plassere de med hun nærmere utgangen, det var et godt innspill! Vi tar også med oss tilbakemeldingen vedrørende bar og restaurant videre og formilder det til de rette personene. Håper vi kan ønske deg (og hunden) velkommen tilbake ved en senere anledning! :) Vennlig hilsen Kristine
Måtte betale dobbel pris for rommet da det hadde skjedd en feil i systemet når jeg bestilte. De i resepsjonen nektet for at systemet kunne gjøre feil. De mente jeg hadde bestilt rom til den dagen jeg…
Vi overnattet på hotellet i tidsrommet 3. oktober til 6. oktober, og vi snakket flere ganger med resepsjonistene som alle var svært hyggelige og serviceinnstilte. De fikk oss til å føle oss så velkomn…
Email-adressen er feil
Du må godta vilkår og betingelser
Vennligst prøv igjen
Som medlem får du våre beste tilbud og hotellpriser.
Logg inn for å se dine bookinger, booke rom med bonuspoeng eller bedriftsavtale, eller for å avbestille en booking.
Lenken for glemt passord har utgått eller er ikke lenger gyldig.
Legg inn e-post eller medlemsnummer og passord.
Dine opplysninger kontrolleres, vennligst vent.
Innlogging var mislykket. Vennligst kontroller opplysningene dine og prøv igjen.
Vi kan sende deg et nytt passord på på e-post eller SMS.
Ugyldig telefonnummer, vennligst prøv igjen.
Ugyldig e-postadresse, vennligst prøv igjen
Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet.
Bookingkode må oppgis
Bookingkoden er lagt til.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in, you will have to start over.