Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® The Hub Oslo ,  Norge

Se alle hotell i Oslo, Norge

Clarion Hotel® The Hub

Oslo,  Norge

Med Oslos beste beliggenhet, rett ved Oslo S og Jernbanetorget, byr Clarion Hotel The Hub på en unik hotellopplevelse. Nyt utsikten fra restaurant Norda og baren Calmeyers Hage i 13. etasje eller den urbane stemningen i Hub Bar i 1. etasje.

Clarion Hotel® The Hub 4 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Sustainability rating
6,2
av 10
Sustainability rating

Dette er vår egen bærekraftsvurdering som gir en indikasjon på hvordan hvert hotell presterer innen flere ulike bærekraftsområder. Vurderingen er basert på et snitt fra de siste 7 dagene.

6,2
av 10
Vurdering av Clarion Hotel® The Hub

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Utvalg av målene til Strawberry
Klimanøytralitet innen 2030

Målet vårt er å bli klimanøytrale i vår egen virksomhet innen 2030, og samtidig halvere utslippene i våre leverandørkjeder.

Mindre matsvinn innen 2030

Vi jobber hardt og aktivt for å redusere matsvinnet i vår virksomhet med 50 % innen 2030.

Vurdering fra TripAdvisor

4
1257 vurderinger
4
Rom
4,5
Renslighet
4
Verdi
4,5
Sted
4,5
Sovekvalitet
4
Service
3

Hummer og kanari

20. februar 2024, , veronikaa121

Hele opplevelsen var litt opp og ned. Rommet var supert, om enn et fryktelig kaldt bad! Overraskende mye støy ute på en mandag! Derfor var det ekstra synd at etter å ha sovnet ganske sent, så ble ma…

Hele opplevelsen var litt opp og ned. Rommet var supert, om enn et fryktelig kaldt bad! Overraskende mye støy ute på en mandag! Derfor var det ekstra synd at etter å ha sovnet ganske sent, så ble man bråvekt av banking på døren i 5-6 tiden for «wake-up call» som jeg ikke hadde bestilt. Hele situasjonen var litt ekkel og ble litt småredd! Slet litt med chrome cast men fikk fort hjelp og ordna problemet🙌🏼 Frokosten er alltid bra, men har et lite håp om at dere begynner med ferskpresset juice dere og🤞🏼 Veldig koselig personal😊
Les mere
1

Dyrt hotellrom med fryktelig mye støy

20. februar 2024, , 443runee

Har vært på The hub 2 ganger, siste gangen i helgen som var. Den opplevelsen stod ikke til forventingene, betalte 2.500,- for en natt for ett superior rom. Rommet forsåvidt greit, rom 593, men du verd…

Har vært på The hub 2 ganger, siste gangen i helgen som var. Den opplevelsen stod ikke til forventingene, betalte 2.500,- for en natt for ett superior rom. Rommet forsåvidt greit, rom 593, men du verden hvor mye støy det var. La meg i 2230 tiden men ble liggende og høre på bråket fra baren i første etg. og fra gaten utenfor da rommet lå rett over inngangen, umulig å få sove. Ringte tilslutt ned til resepsjonen i halv 2 tiden på natta, og spurte om å få bytte rom, fikk tilbud om bytte til ett rom med kun en enkelt seng i annen del av hotellet. Valgte da og bli værende på opprinnelig rom, da baren skulle stenge iløpet av en time, og natta var ødelagt fra før. Fikk beskjed om at jeg skulle få en kompensasjon for opplevelsen, og at han skulle gi beskjed videre. Da jeg sjekket ut fikk jeg spm om hvordan oppholdet var, sa det som det var, og fikk da til svar at han håpte jeg fikk beskjed om at det kunne være en del støy fra den delen av hotellet neste gang jeg kom. Hørte ingenting om kompensasjon som ble nevnt. Så dro fra hotellet utslitt etter en elendig natt, og en dårlig opplevelse.
Les mere
1

Stod ikke til forventningene!

20. februar 2024, , Marit W

Ankom hotellet, det var mye kø. Stod kun er person i resepsjonen. Resepsjonisten ropte bakover i køen 'hvis du ikke er gull eller platinum medlem kan du legge fra deg bagasje, rommet deres er ikke kla…

Ankom hotellet, det var mye kø. Stod kun er person i resepsjonen. Resepsjonisten ropte bakover i køen 'hvis du ikke er gull eller platinum medlem kan du legge fra deg bagasje, rommet deres er ikke klart.' Fikk oss til å føle oss mindre verdt. Fikk tildelt et rom i appen, når vi kom tilbake til innsjekk var det endret. Fikk ikke ønske om badekar på rommet innfridd. Etter vi kom inn på rommet åpnet døren seg og en ansatt kom inn for å sjekke minibaren etter forrige gjest. Hørte ikke at det banket på. Hva om vi var avkledd! Ubehagelig. Tenkte oss i basseng og badstue, for å slappe av og nyte, men vannet var kaldt! Så vi klarte ikke være i vannet å kose oss. Hadde forventet oppvarmet vann. I garderoben til bassenget var det brukte håndklær overalt på gulvet, hyllen med rene håndklær var tom. Noen hadde bestilt roomservice og satt oppvasken med matrester utenfor rommet sitt. Det stod der hele lørdag kveld og stod der fortsatt da vi sjekket ut søndag, hadde ikke blitt ryddet av personalet. Maten var helt ok. Utvalget av glutenfrie produkter var bra. Men for mye folk og ble en del kaos i matsalen så man ble mer sliten av å hente seg mat. Alt i alt forventer man seg mer av et slikt hotell som de fremstiller seg å være og til den prisen man betaler.
Les mere
1

Dårlig frokostopplevelse

18. februar 2024, , 220madst

Frokosten. Den var en elendig opplevelse. Fikk først beskjed om at man ikke kunne sette seg ved de ledige bordene. Ble deretter geleidet til de ledige bordene av en annen ansatt, for deretter å bli s…

Frokosten. Den var en elendig opplevelse. Fikk først beskjed om at man ikke kunne sette seg ved de ledige bordene. Ble deretter geleidet til de ledige bordene av en annen ansatt, for deretter å bli sendt til et rom hvor det var ingen ledige bord. Etter å ha satt meg på huk i gangen for å spise frokosten fikk vi endelig lov å sette oss ved et bord likevel. De tar nok inn for mange gjester i forhold til kapasitet virker det som.
Les mere
2

Rom

20. januar 2024, , Mona S

Gledet oss til å kose oss på The Hub i Oslo. Iskaldt på rommet og veldig dårlig ekstraseng. Så 3000.- for et rom der man fryser og sover dårlig er litt vel dyrt. Ikke verdt pengene og skal man være f…

Gledet oss til å kose oss på The Hub i Oslo. Iskaldt på rommet og veldig dårlig ekstraseng. Så 3000.- for et rom der man fryser og sover dårlig er litt vel dyrt. Ikke verdt pengene og skal man være fler enn 2 på rommet bør man muligens bo et annet sted

Svar fra eier

31. januar 2024

Kjære MonasS4826WJ, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding etter ditt opphold hos oss på Clarion Hotel The Hub. Vi er oppriktig lei oss for å høre at opplevelsen ikke levde opp til forventningene, og beklager på det sterkeste at rommet var kaldt og at ekstrasengen ikke holdt mål. Det er absolutt ikke standarden vi streber etter. Vi setter stor pris på din ærlighet, da det hjelper oss å forbedre oss. Vi skal umiddelbart se nærmere på ventilasjonen og kvaliteten på våre ekstrasenger for å sikre at våre gjester får en varm og komfortabel overnatting. Vi håper vi får muligheten til å ønske deg varmt velkommen tilbake for en forbedret opplevelse. Ta gjerne kontakt med oss direkte for en prat om hvordan vi kan gjøre ditt neste opphold bedre. Med vennlig hilsen, Andre Finstad Hotel Manager Clarion Hotel The Hub

Les mere

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

3.2.5.019 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.