- Kjøp hotellpasset 10 times Business på denne siden.
- Hotellpasset sendes på e-post.
- Book hotellnetter på bookingsiden.
- Ved innsjekk viser du det digitale hotellpasset, oppgir den unike koden og betaler eventuelt pristillegg.
- Kos deg på hotell!
Kjøp hotellpass og få full kontroll på kostnadene! Passet er ikke personlig, så du velger om du vil bruke alle nettene selv eller om du vil gi bort noen netter til kolleger. Selvsagt kan du kjøpe så mange hotellpass du vil.
10 times Business gjelder på over 200 av våre hotell. På nesten alle Comfort Hotel® og Quality Hotel® tilkommer det ingen ekstra kostnad. På øvrige hotell betaler du et pristillegg. Du får også en kode som gir deg 10% rabatt på alle andre netter når du har brukt opp hotellpasset. Til og med når du reiser privat!
- 10 netter til fastpris
- Gjelder t.o.m. 28. februar 2025
- Kortet er ikke personlig
Sånn funker det
Vanlige spørsmål
Hva skjer om jeg ikke rekker å bo alle 10 netter innen utløpsdatoen?
Med pass kjøpt mellom 1. desember 2023 og 30. november 2024 kan du booke rom helt fram til 27. februar 2025, og bo frem til 28. februar 2025.
Det er ikke mulig å forlenge gyldighetstiden eller boperioden på hotellpasset, så de nettene som ikke brukes går dessverre tapt.
Hvem kan kjøpe 10 times Business?
Produktet retter seg i utgangspunktet mot de som reiser i jobb, men hotellpasset gjelder alle dager i uka, så privatpersoner kan selvfølgelig også kjøpe det.
Hva er fordelen med 10 times Business?
Med 10 times Business blir det enklere for bedriften å budsjettere reisekostnader. Prisen er alltid den samme, og du trenger ikke tenke på valutadifferanser dersom du reiser mellom de nordiske landene.
På hvilke hotell gjelder 10 times Business?
Gå til bookingsiden for en oversikt over alle hotell som tar imot hotellpasset. På Clarion Collection® Hotel, Clarion Hotel®, og noen Comfort Hotel® og Quality Hotel™, samt noen frittstående hotell vil det være et tillegg i prisen. Pristillegget betales ved innsjekk.
Hva innebærer et pristillegg?
Når du booker hotellnettene dine, ser du totalprisen på bookingsiden. En natt med hotellpasset er verdt 1300 NOK/SEK, 130 EUR eller 1000 DKK (avhengig av hvilket land hotellet ligger i). Om prisen på bookingsiden er høyere en dette, betyr det at dette hotellet har et pristillegg. Pristillegget betales ved innsjekk på hotellet.
Tillegget på Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel er enten 250 SEK/NOK, 25 EUR, 300 NOK eller 500 SEK/NOK/DKK, 50 EUR. Frittstående hotell og noen Comfort Hotel® og Quality Hotel™ har ulike tillegg.
En liste over hvilke hotell som har pristillegg finner du i vilkårene, paragraf 4.3.
Kan man bruke hotellpasset som delbetaling for andre bookinger?
Nei, hotellpasset gjelder bare som betaling for bookinger som er gjort på hotellpassets bookingside.
Kan man bo flere enn 1 person på rommet?
Ja, du kan booke dobbeltrom for et pristillegg på 100 kr per natt. Tillegget betales ved innsjekk.
Kan flere personer dele på hotellpass og rabattkode?
Ja. Bare husk at det er navnet på personen som skal bo som må stå i bookingen.
Kan jeg booke flere rom samme natt med samme pass?
Ja, dersom du har nok netter igjen på hotellpasset ditt så er ikke det noe problem.
Hvordan går jeg frem ved innsjekk på hotellet?
Fortell resepsjonisten at du har et hotellpass når du sjekker inn, og oppgi den unike koden på passet ditt. Koden finner du i e-posten du mottok med hotellpasset.
Dersom du ikke kan oppgi den unike koden, må du betale den dagsaktuelle prisen for rommet.
Hva skjer om det ikke er flere netter igjen på hotellpasset når jeg skal sjekke inn?
Er hotellpasset tomt ved innsjekk og du ikke kan eller ønsker å kjøpe et nytt, debiterer hotellet den dagsaktuelle romprisen.
Hvordan får jeg en momskvittering?
Momskvittering får du for hvert opphold, på hotellet. Du får altså ikke en momskvittering for hotellpasset, men for de nettene du bor.
Er frokost inkludert med 10 times Business?
Jepp, frokost er inkludert på alle hotell, utenom Comfort Hotel® Xpress, GLO Hotel Airport og At Six. Der kan du kjøpe frokost om du ønsker.
På alle Clarion Collection® Hotel er også ettermiddagsfika og kveldsmat inkludert!
Hva skjer om jeg mister hotellpasset mitt?
Mister du hotellpasset, kan du kontakte kundeservice, så hjelper de deg.
Får jeg som medlem bonuspoeng på 10 times Business?
Selvfølgelig! Du tjener bonuspoeng som normalt, så lenge du er innlogget når du booker rommet. Hvis du glemmer å logge inn kan du oppgi medlemsnummeret ditt når du sjekker inn. Du tjener også en kvalifisert natt per overnatting og har rett til medlemsfordelene dine.
Vær oppmerksom på at du ikke får bonuspoeng på kjøpet av hotellpasset, men for netter du bor. Bonuspoengene blir akkreditert din konto etter utsjekk.
Hvilke betalingsalternativer er det ved kjøp av 10 times Business?
Kun kortbetaling. Det er dessverre ikke mulig å fakturere.
Vilkår for hotellpasset 10 times Business
1. Generelt
1.1 Disse vilkårene (“Vilkårene”) gjelder mellom Nordic Choice Commercial Services AB, org.nr. 556106-6050 (“Strawberry”) og den juridiske personen (“Kunden”) som har kjøpt “10 times Business” (“Hotellpasset”) på www.strawberry.no eller tilhørende sider og plattformer (“Nettsiden”).
1.2 Strawberry forbeholder seg retten til å nekte eller trekke tilbake kjøp av Hotellpasset som gjøres av forbrukere.
1.3 Ved å bestille Hotellpasset på Nettsiden, godkjennes Vilkårene på Kundens regning. Personen som gjennomfører bestillingen bekrefter ved godkjennelse av Vilkårene at denne har myndighet til å gjennomføre kjøp av Hotellpasset på Kundens regning.
2. Kjøp og betaling
2.1 Kjøp av Hotellpasset gjøres på Nettsiden og blir gjeldende ved mottatt bekreftelse fra Strawberry. Når kjøpet er bekreftet, sendes Hotellpasset til e-postadressen som ble oppgitt i forbindelse med kjøpet.
2.2 Ordinær pris for et (1) Hotellpass er 13 000 NOK (inkl. mva), med mindre noe annet er oppgitt på Nettsiden. Merk at pristillegg kan komme avhengig av valg som gjøres i forbindelse med aktuell booking.
2.3 Betaling av Hotellpasset gjøres gjennom en av betalingsmetodene som presenteres på Nettsiden. Ved betaling av Hotellpasset gjelder de betalingsvilkår som brukes på Nettsiden så langt det ikke er oppgitt noe annet.
3. Gyldighetstid
3.1 Hotellpasset er gyldig fra og med tidspunktet kjøpet bekreftes og til og med 28. februar 2025. Det innebærer at bookingen må bekreftes av Strawberry og opphold må gjennomføres senest 27. februar 2025.
3.2 Når gyldighetstiden er utløpt, kan ikke lenger Hotellpasset brukes. Eventuell verdi som ikke har blitt brukt ved gyldighetstidens utløp forfaller, og tilbakebetales dermed ikke. Det er ikke mulig å forlenge Hotellpassets gyldighetstid, eller veksle verdien mot kontanter.
4. Bruk av Hotellpasset
4.1 Et (1) Hotellpass kan brukes på maksimalt ti hotellnetter.
4.2 Hotellpasset kan brukes på bookinger av en person i enkeltrom i standard- eller moderat-/compact-rom. Ved bookinger av dobbeltrom, tilkommer en kostnad på 100 NOK/SEK/DKK / 10 EUR per natt som betales ved ankomst. Ønskes det rom for flere enn to personer, tilkommer avgift for ekstraseng og eventuelt pristillegg for større rom der ekstraseng får plass, dvs. prisdifferansen mot Hotellpasset verdi per romnatt (dvs. 1300 NOK/SEK, 1000 DKK, 130 EUR) betales ved ankomst. Det aktuelle hotellets gjeldende prisliste vil da brukes. Kvittering med angivelse av merverdiavgift m.m. gis av hotellet.
4.3 Hotell med pristillegg
Kjedene Comfort Hotel® og Quality Hotel™ har som hovedregel ingen pristillegg. Clarion Hotel® og Clarion Collection® Hotel har som hovedregel pristillegg på 250 NOK/SEK/DKK eller 25 EUR. Det finnes derimot noen få unntak - disse finner du i listen nedenfor. Frittstående hotell har tillegg på 250-750 NOK/SEK/DKK (25-75 EUR).
Tilleggene kan endres.
Norge
250 NOK: Comfort Hotel® Florø, Comfort Hotel® Grand Central, Hotel Brosundet, Hotel No 13, Hotel Oleana, Quality Hotel™ Maritim, Quality Hotel™ Prinsen, Quality Hotel™ Sogndal
300 NOK: Clarion Collection® Hotel Gabelshus
500 NOK: Clarion Collection® Hotel Bastion, Clarion Collection Hotel® Folketeatret, Clarion Collection® Hotel Grand Gjøvik, Clarion Collection Hotel® Havnekontoret, Clarion Collection® Hotel Skagen Brygge, Clarion Hotel® Oslo, Clarion Hotel® The Edge, Clarion Hotel® The Hub, Hotel Christiania Teater, Quality Hotel™ Florø, Son Spa
750 NOK: Amerikalinjen
Sverige
250 SEK: Frösö Park Hotel, Hotel C Stockholm, Quality Hotel™ Friends, Selma Spa, Stenungsbaden Yacht Club, Strömstad Spa, Vox Hotel
450 SEK: Hobo
500 SEK: Avalon Hotel, Clarion Hotel® Arlanda Airport Terminal, Clarion Hotel® Post, Clarion Hotel® Sign, Clarion Hotel® Wisby, Nordic Light Hotel
750 SEK: At Six
Danmark
500 DKK: Clarion Hotel® Copenhagen Airport
750 DKK: Admiral Hotel, Villa Copenhagen
Finland
25 EUR: Hotel Fabian, Hotel Klaus K
50 EUR: Hobo Helsinki, Hotel F6, Hotel Haven, Hotel Lilla Roberts
5. Bookinger
5.1 Bookinger med Hotellpasset gjøres på en egen bookingside. For bookinger som gjennomføres uten fremvisning og/eller bruk av Hotellpasset ved ankomst på hotellet, skal det aktuelle tidspunktets ordinære pris gjelde.
5.2 Hotellpasset kan kun brukes som betaling av overnattinger booket på den dedikerte bookingsiden.
5.3 Betaling for bookingen gjennomføres i forbindelse med innsjekk på hotellet.
5.4 Kanselleringer av bookinger med Hotellpasset kan gjøres kostnadsfritt senest kl. 16.00 på ankomstdagen. Ellers belastes Kunden gjennom et av de Hotellpass som Kunden innehar. Om et slikt Hotellpass mangler, forbeholder Strawberry seg retten til å fakturere for motsvarende aktuell kostnad, hvilket forfaller til betaling etter 30 dager.
6. Personopplysningsbehandling
6.1 Ved kjøp av Hotellpass vil Strawberry behandle de personopplysningene som trengs for å kunne oppfylle sine forpliktelser i henhold til Vilkårene og for at betaling skal kunne gjennomføres. Ved kjøp av Hotellpass kommer Strawberry til å behandle kontaktopplysningene til Kunden, som e-postadresse, navn og telefonnummer. Også noe betalingsinformasjon kan måtte behandles.
6.2 Strawberry håndterer kjøp av Hotellpass i samarbeid med GiftUp. Ved kjøp av Hotellpass kan personopplysninger måtte overføres til GiftUp for å muliggjøre bruk av Hotellpasset i samsvar med Vilkårene.
6.3 For behandling av personopplysninger gjelder ellers det som framgår av våre generelle betingelser og personvernerklæring.
7. Angrerett
7.1 Om du er forbruker, gjelder 14 dagers angrerett ved kjøp av Hotellpass på Nettsiden. Angrerett innebærer at du kan angre kjøpet av Hotellpass uten å oppgi grunn, så lenge det ikke er brukt. Ved godkjent bruk av angreretten, tilbakebetales kjøpet av Hotellpasset. Angreretten må benyttes innen 14 dager etter datoen da passet ble kjøpt.
7.2 Angreretten omfatter ikke booking av hotell, restauranter eller spa som gjøres på Nettsiden.
7.3 Ønsker du å benytte deg av angreretten, må du fylle ut et angreskjema og sende det til giftcard@strawberry.se innen 14 dager etter kjøpsdato. Deretter vil pengene bli tilbakebetalt til kortet det ble trukket fra.
Her finner du angreskjemaet.
8. Ansvarsbegrensning
8.1 Bruk av Hotellpasset skjer på Kundens risiko. Det er Kundens ansvar at bruk av Hotellpasset skjer i overensstemmelse med Vilkårene.
8.2 Verken Strawberry eller hotellet som bookingen gjelder for er ansvarlig for skader som kan oppstå som følge av feil i Hotellpasset eller feilaktig bruk av Hotellpasset. Dette gjelder blant annet skade i form av uteblitt fortjeneste eller annen økonomisk skade som skjer Kunden. Denne ansvarsbegrensningen gjelder også for ansatte i Strawberry, representanter og stedfortrederes personlige ansvar.
8.3 I tilfelle Strawberry av grov uaktsomhet bryter en vesentlig bestemmelse i Vilkårene, skal ansvar som tillegges Strawberry for sak- og personskade være begrenset til direkte skader.
8.4 Strawberry tar ikke ansvar for stavefeil, regnefeil eller annen feil i informasjonen som oppgis i forbindelse med bestilling og bruk av Hotellpasset.
8.5 Strawberry er ikke ansvarlig for at opplysninger om Hotellpasset blir gjort kjent for uvedkommende eller for uautorisert bruk av Hotellpasset. Kunden forplikter seg til å varsle Strawberry med en gang ved mistanke om uautorisert bruk av Hotellpasset.
8.6 Strawberry forbeholder seg retten til å rette opp feil i Hotellpasset som er vist til av Kunden. Dersom Strawberry ikke innen rimelig tid retter feilen, har Kunden rett til å trekke seg fra avtalen om kjøp av Hotellpasset. Dersom Kunden velger å trekke seg fra avtalen, skal ikke Kunden ha rett til kompensasjon ut over tilbakebetaling av beløpet som eventuelt er igjen på Hotellpasset.
9. Øvrig
9.1 Hotellpass som ved en feil har blitt slettet eller mistet, kan ved visse omstendigheter erstattes. Kontakt kundeservice om denne mulighet skal utforskes.
9.2 Ved ikke-tillatt bruk av Hotellpasset forbeholder Strawberry seg retten til å sperre Hotellpasset samt belaste Kunden for kostnader grunnet den ikke-tillatte bruken.
9.3 Ved konflikt mellom Vilkårene og andre vilkår, skal Vilkårene ha forrang når det gjelder kjøp og bruk av Hotellpasset.
9.4 Svensk lov skal gjelde for disse Vilkårene. Eventuelle tvister som følger av disse Vilkårene skal avgjøres i svensk allmenn domstol.
9.5 I forbindelse med opphold tjener medlemmet som bor en kvalifiserende natt og poeng motsvarende overnattingens verdi.
9.6 Medlemmet har rett til medlemsfordelene sine.
10. Kontakt
Ved spørsmål om Hotellpasset eller Vilkårene, vennligst kontakt kundeservice.