!--island-Breadcrumbs:11-->
Hva ska jeg gjøre om jeg mangler ekstra Spenn fra en kampanje med f.eks. doble eller triple Spenn eller Mastercard.
Kontroller først at følgende vilkår er oppfylt:
- Har det gått 24 timer etter at de ordinære poengene eller Spenn kom inn på din profil på Mine sider?
- Fulgte du vilkårene på tilbudet da du booket?
For noen tilbud registreres Spenn kun én gang i måneden eller på en spesifikk dato, men det vanligste er at ekstra Spenn kommer etter at du har sjekket ut. Dette opplyses om på tilbudssiden.
Om alle vilkår er oppfylt, men dine Spenn ennå ikke har blitt registrert på medlemsprofilen din, kontakt kundeservice.
Lignende spørsmål
Jeg savner Spenn etter et opphold
Hvorfor ser jeg ikke bookingen på Min side?
Kan jeg booke hotellrom med Spenn?
Er det nye fordeler og muligheter med opptjening og bruk av Spenn?
Hva telles som en kvalifiserende natt?
Kan jeg konvertere bonuspoengene mine til Spenn?
Tjener jeg Spenn og kvalifiserende netter med Strawberry Mastercard fra 19. november 2024?
Hvem drifter Spenn?
Hvor lenge er mine opptjente Spenn gyldige?
Hvorfor Spenn?
Hva skjer med mine bonuspoeng?
Kan jeg tjene bonuspoeng hos Strawberry etter 19. november 2024?
Hvordan blir jeg medlem i Strawberry?
Hvorfor bytter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Kan jeg fortsette å tjene bonuspoeng etter at jeg registrerer meg for Spenn?
Hva er fordelen med å bruke Spenn-appen?
Kan jeg som booker Be My Guest til en venn ta med flere frokostgjester?
Hvordan dra nytte av Frys medlemsnivå og Gi bort Gold-status?
Hva innebærer totrinnsverifisering og hvordan fungerer det?
Prisliste
Hvis gjesten min bor lengre enn 1 natt, får jeg spise frokost flere ganger da?
Jeg vil booke en bonusnatt, men finner bare hotellrom med vanlig betaling. Hvorfor?
Hva er en medlemsperiode, og hvor lenge varer den?
Får jeg medlemsfordeler når jeg booker via en nettbasert bookingside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com osv.?
Hvordan fungerer restaurantkupongene?
Hva er Be My Guest?
Hva er Superdeal?
Hvordan søker jeg om et Strawberry Mastercard?
Ha kontroll i mobilen
Hva skjer med mine oppsparte Lifetime-poeng og min Lifetime-status?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Kan jeg som medlem tjene Spenn på Monday Breakfast?
Hvor mye er ett Spenn verdt?
Sperre og bestille nytt kort
Jeg fikk en e-post med et rabatttilbud. Hvordan booker jeg dette?
Kontakt
Hva er Red Carpet?
Hvilken valuta
Behandling av personopplysninger
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hvor finner jeg informasjon om Strawberry Mastercard?
Jeg har høyt medlemsnivå i en annen hotellkjede, kan dere statusmatche meg dersom jeg går over til deres kjede?
Tjener jeg som booker Be My Guest Spenn?
Finnes det noen grense på hvor mange Monday Breakfast jeg kan booke?
Kan jeg delbetale et opphold med bonuspoeng?
Hvordan får jeg tilgang til Red Carpets eksklusive Fast Track på Strawberry Arena?
Forsikring
Hvordan deaktiverer jeg Red Carpet?
Får jeg Spenn hvis jeg har en booking, men ikke sjekker inn?
Hva koster Monday Breakfast?
Hvordan vil endringene påvirke mitt medlemsnivå 19. november 2024?
Hvorfor må jeg logge inn med totrinnsverifisering?
Må jeg ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperioden og når bonuspoengene eller Spenn går ut?
Fordeler med Strawberry Mastercard
Er Monday Breakfast tilgjengelig for alle medlemmer?
Hva er Monday Breakfast?
Betalingsforsikring
Kan partneren min og jeg dele medlemskap?
Hva er Spenn og hva betyr det for meg som medlem?
Øke kredittrammen
Får jeg Spenn i hotellrestauranten?
Kan jeg booke rom for andre med Member Price?
Kan jeg avbestille min Monday Breakfast-booking?
Rente ved delbetaling
Kan jeg booke to netter på rad, der den ene natten betales med bonuspoeng og den andre natten betales med penger?
Hvor mange Spenn får jeg per hotellnatt?
Hvor finner jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Haster det?
Ring oss på: +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdager
Stengt
Kontakt oss