Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Clarion Hotel® The Pier Gøteborg ,  Sverige

Se alle hotell i Gøteborg, Sverige

Clarion Hotel® The Pier

Gøteborg,  Sverige

Velkommen til Clarion Hotel The Pier - Göteborgs nye hotell med unik beliggenhet på Lindholmen. Oppdag hotellets barer, hvorav ett av dem er på taket, velværeavdeling, konferanselokaler og ikke gå glipp av hotellets kinesiske restaurant Fei!

Clarion Hotel® The Pier 4,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Sustainability rating
8,8
av 10
Sustainability rating

Dette er vår egen bærekraftsvurdering som gir en indikasjon på hvordan hvert hotell presterer innen flere ulike bærekraftsområder. Vurderingen er basert på et snitt fra de siste 7 dagene.

8,8
av 10
Vurdering av Clarion Hotel® The Pier

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Utvalg av målene til Strawberry
Klimanøytralitet innen 2030

Målet vårt er å bli klimanøytrale i vår egen virksomhet innen 2030, og samtidig halvere utslippene i våre leverandørkjeder.

Mindre matsvinn innen 2030

Vi jobber hardt og aktivt for å redusere matsvinnet i vår virksomhet med 50 % innen 2030.

Vurdering fra TripAdvisor

4,5
93 vurderinger
4,5
Rom
4,5
Renslighet
4,5
Verdi
4
Sted
4,5
Sovekvalitet
4,5
Service
5

Veldig fornøyd

29. januar 2024, Aurskog, Norge, carolineflat

Veldig god kundeservice og innsjekk. Hyggelig atmosfære når man kommer inn. Rommene er hyggelige og avslappende. God frokost. Anbefaler sterkt restauranten på hotellet. Veldig minnerik og god mat. Alt…

Veldig god kundeservice og innsjekk. Hyggelig atmosfære når man kommer inn. Rommene er hyggelige og avslappende. God frokost. Anbefaler sterkt restauranten på hotellet. Veldig minnerik og god mat. Alt i alt meget fornøyd med helgen, og anbefaler dette hotellet videre.

Svar fra eier

16. mars 2024

Hej carolineflat! Tack för din fina review! Vi är glada att höra att du hade en perfekt vistelse hos oss. Dina fina kommentarer om servicenivån, atmosfär och mat uppskattas verkligen och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka inom snar framtid! Vänligen, Kajsa Front Office Supervisor

Les mere
4

Flott hotell, litt utenfor sentrum

28. oktober 2023, Oslo, Norge, VacationOslo

Vi valgte å bo her en helg i oktober. Vi benyttet oss av rutebuss mellom sentrum og hotellet. Nærmeste busstopp til hotellet heter «Pumpgatan». Det går mange busslinjer forbi hotellet, og turen tar ca…

Vi valgte å bo her en helg i oktober. Vi benyttet oss av rutebuss mellom sentrum og hotellet. Nærmeste busstopp til hotellet heter «Pumpgatan». Det går mange busslinjer forbi hotellet, og turen tar ca 10 min. Hotellet var dårlig skiltet, og bygget var kun merket med «Uni3», noe som dessverre gjorde det vanskelig å finne. Hyggelig mottakelse av resepsjonisten Kajsa ved ankomst. Ble informert om at vi hadde blott oppgradert til deluxe-rom siden jeg har platinun-status hos Choice/Strawberry. Vi fikk også mulighet for sen utsjekk til kl 14 på søndag. Rommet lå i 6.etg og hadde utsikt mot elven. Badet hadde både badekar og dusj. Dessverre fant vi aldri ut av hvordan vi fikk gulvvarme på badet. Rommet hadde stor dobbeltseng og en sofa. Senga var passe hard og veldig god å sove i. Rommet er malt i mørke farger, og belysningen er alt for dårlig. Rommet har minibar, skohorn, strykejern. Hadde vært fint med en safe på rommet. Frokosten var OK med litt mindre utvalg enn hva man ofte finner på Strawberryhotellene i Norge. Det var en praktisk lay out/logistikk på buffeten, noe som var veldig bra. Vi tok en drink i baren på lørdag. 175kr for en gin/tonic var veldig dyrt, for en enkel drink. Bartenderen serverte ikke ved bordene, selv om det kun var 6 gjester totalt i baren, vi måtte hente drinkene selv i baren. Det var ingen sugerør eller rørepinner med drinkene.

Svar fra eier

12. november 2023

Hej VacationOslo, Tack för att du tog dig tid att lämna ett så detaljerat omdöme efter din vistelse hos oss! Härligt att ni fick en fin uppgradering till deluxrum med utsikt och att vi kunde hjälpa er med sen utcheck. Tack även för feedback på detaljer som skulle ha kunnat göra vistelsen snäppet bättre. Vi tar med oss detta i förbättringsarbetet! Vi hoppas på att få välkomna dig hit snart igen! Vänligen, Kajsa Front Office Supervisor

Les mere
5

Kort weekend

17. juli 2023, Norge, ingeborgl690

Var her i forbindelse med konsert. Veldig fornøyd med hotellet og deres personal. Rengjøring av hotellet opplevdes som veldig bra. Frokosten var helt fortreffelig, godt utvalg og veldig god mat. Det v…

Var her i forbindelse med konsert. Veldig fornøyd med hotellet og deres personal. Rengjøring av hotellet opplevdes som veldig bra. Frokosten var helt fortreffelig, godt utvalg og veldig god mat. Det var veldig mye folk på hotellet når vi var der og frokost området var ikke det største. Her kunne hotellet hatt nytte av å ha forhåndsbooking av tid til frokosten for å unngå alle gjester kom samtidig. Da det føltes ut som du måtte skynde deg da folk sto å ventet på ledig bord. Utenom det veldig fornøyd og helt nydelige senger.

Svar fra eier

26. juli 2023

Bästa Ingeborg Hoppas allt är fint med dig idag :) Tack för att du tog dig tid att svara på vår enkät och ge oss den här värdefulla feedbacken! Det är så himla roligt att du tyckte om hotellet och att du hade det så bra hos oss trotts frukost situationen. Stort tack och varmt välkommen tillbaka. Önskar dig en fortsatt fin dag! Ha det så fint Aleksandra

Les mere
1

Skuffende!

13. juli 2023, Trondheim, Norge, Silvia S

Jeg hadde en ubehagelig opplevelse. Jeg måtte avbestille hotellet. Jeg ringte utallige ganger for å utsette ankomst, men nummeret oppgitt på Hotels.com var ikke aktivt. Senere prøvde jeg et annet num…

Jeg hadde en ubehagelig opplevelse. Jeg måtte avbestille hotellet. Jeg ringte utallige ganger for å utsette ankomst, men nummeret oppgitt på Hotels.com var ikke aktivt. Senere prøvde jeg et annet nummer som jeg fant på nettet. Dette nummeret ringte tomt i mange timer. Hotels.com prøvde også å kontakte hotellet i tre dager, uten resultat. Til slutt må jeg betale et avbestillingsgebyr på 3700 nok (første natt). Dette skyldes at ingen besvarte når jeg ringte i så mange timer. Jeg har prøvd alle måter å kontakte hotellet til å betale avvestillingsgebyret (kortet jeg ga ved bestilling for mange måneder siden har utløpt). Jeg får ingen respons. Forferdelig kundeservice med tanke på at hotellet koster 3700 nok per natt!!

Svar fra eier

14. august 2023

Hej! Vi är ledsen att höra ditt upplevelse var så tråkigt. Gärna skicka oss en mejl till cl.pier@strawberry.se med detaljer till ditt bokning som du hade, och vi kan kolla vidare. Mvh, Freddie

Les mere
3

Rent og pent..men!

13. februar 2023, Tønsberg, Norge, larsj742

Flott hotell, som er rent og pent. Service i forkant av vårt opphold var meget bra. Beliggenheten er litt upraktisk om man drar inn for å besøke byen. Man kan ta buss/ferje, men vi brukte mye taxi for…

Flott hotell, som er rent og pent. Service i forkant av vårt opphold var meget bra. Beliggenheten er litt upraktisk om man drar inn for å besøke byen. Man kan ta buss/ferje, men vi brukte mye taxi for å spare tid. Frokosten var veldig standard hotell, lik stort sett alle andre du får på Choice, det var godt. Men et par ting som trekker ned. - Vi besøkte velvære-avdelingen, her var saunaen kald og uten noen informasjon om hvordan man kan benytte seg av denne. Den var kald hele helgen, noe som var veldig kjedelig for vår del. - På kvelden gikk vi for å ta en drink i baren på kvelden. En vanlig gin tonic måtte jeg betale 200,- for, syntes jeg er latterlig dyrt for en plain drink. Det er ikke pengene som irriterer, men at man føler seg utnyttet. Utrolig dyrt der altså! Ellers var rommene fine og senga meget god. Men som gull-medlem fikk jeg ikke voucher, mineralvann eller noe slik ved ankomst. Ingen big deal, men koselig om man blir lagt merke til som medlem når man kommer. Alt i alt et flott hotell, men følelsen av å bli lurt sitter igjen. Dessverre, for mye annet var så bra!

Svar fra eier

28. mars 2023

Stort tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback! Jag beklagar att vistelsen och upplevelsen inte blivit som förväntat. Vi arbetar ständigt på att bli bättre och tar åt oss av dina synpunkter. Bastun ska självklart vara varm när man vill använda den och man ska som medlem få sina förmåner när man bor hos oss. Jag lovar att vi har bättrat oss och hoppas att du kommer tillbaka så vi får visa hur bra vi egentligen är! Mvh/Linnea

Les mere

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

3.2.8.003 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.