For å bruke denne siden, må nettleseren din akseptere cookies. Vennligst aktiver cookies, og prøv på nytt.
Clarion Hotel® Örebro
Enten du besøker Örebro for konferanse, helgetur eller overnatting, tilbyr Clarion Hotel Örebro en stilig base med gode forbindelser for å utforske byen. Jobb hardt, spise godt og nyt byen!
På Clarion Hotel Örebro er vi stolte over å kunne tilby unike omgivelser for forretningsreisende og turister. Vårt interiør og innredning gir en lukuriøs og inspirerende atmosfære, som hjelper deg med å få det meste ut av oppholdet.
Bo hos oss på Clarion Hotel Örebro, og du vil se at du befinner deg i hjertet av byen. Vår nøyaktighet, kunnskapsrike personale, flotte forretningsfasiliteter og muligheter for god mat gjør oss til et populært valg blant profesjonelle gjester. Vi ligger en 15 minutters kjøretur fra Örebro lufthavn, 10 minutters gange fra Örebro Södra stasjon og fem minutters gange fra Våghustorget busstopp, for å gjøre ting så enkelt og komfortabelt som mulig for deg. Våre seks konferanserom har plass til opptil 130 deltakere, med gratis WiFi tilgjengelig i hele hotellet. Vi vet at fritid er like viktig som jobb. Lett på trykket i vår bastuavdelning og kompakte treningsstudio, mens du tar til deg den vakre utsikten over Örebro. Lobbyen vår er det perfekte stedet å nyte en cocktail, øl eller et glass vin i et avslappet miljø. Populært blant både lokale og gjester. Hvis du heller er i humør for et glass champagne i badekaret, er det bare å bestille fra vår romservice-meny.
Her på Clarion Hotel Örebro gjør vi vårt beste for å hjelpe deg med å skape en minneverdig konferanse. Våre lyse og innbydende møterom har plass til grupper fra 2 til 70 personer, med alle nødvendige fasiliteter for å få frem lyse ideer.
Vårt største møterom er Foren, med plass til maksimalt 70 gjester. Dette lokalet er velegnet for større arrangement, presentasjoner og networking-begivenheter. Vi vil gjerne ordne bord-oppsettet for å passe dine behov best mulig.
Vårt middels store rom, Aktern, har plass til maksimalt 30 personer. Som med alle våre rom, er det fullt utstyrt med en projektor, whiteboard, flippover, skrivesaker og gratis Wifi. Lyd, lys og annet teknisk utstyr kan også skaffes.
Våre mindre rom gir de perfekte omgivelsene for intime møter og sammenknyttede diskusjoner, hvor ideer kan blomstre. Ankaret har plass til 12, mens Styrbord, Babord og Bojen har plass til mellom fire og syv deltakere per rom.
Mat er en viktig del av konferanseopplevelsen, og derfor tilbyr vi menyer fylt med sunne, økologiske og omhyggelig tilbredte retter til deg og teamet ditt. Alternativt kan du booke en privat middag som gruppen din kan dele.
Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud som finnes på vårt hotell. De utkryssede tjenestene er ikke tilgjengelig hos oss, men kan finnes på hotell i nærheten som du ser lengre ned.
Som medlem får du våre beste tilbud og hotellpriser.
Logg inn for å se dine bookinger, booke rom med bonuspoeng eller bedriftsavtale, eller for å avbestille en booking.
Lenken for glemt passord har utgått eller er ikke lenger gyldig.
Legg inn e-post eller medlemsnummer og passord.
Dine opplysninger kontrolleres, vennligst vent.
Innlogging var mislykket. Vennligst kontroller opplysningene dine og prøv igjen.
Vi kan sende deg et nytt passord på på e-post eller SMS.
Ugyldig telefonnummer, vennligst prøv igjen.
Ugyldig e-postadresse, vennligst prøv igjen
Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn
Bookingkode må oppgis
Bookingkoden er lagt til.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.